top of page

Noaptea Muzeelor și ”Micul Prinț”, ediția cu numărul 27

Aseara, 14 mai 2022, a avut loc vernisajul Expoziției Internaționale ”Micul Prinț”, ajunsă la ediția a XXVII-a , evenimant la care am participat, în urma unei selecții, cu lucrarea ce poartă chiar numele ”Micul Prinț”. Probabil că încă e devreme pentru ecouri, însă, din postările ce apar în spațiul virtual, se vede clar că expoziția a fost vizitată de un public numeros, mai ales că debutul expoziției a fost ales, deloc întâmplător, în ”Noaptea Muzeelor”.

Am gasit, de asemenea, un articol de prezentare a expoziției într-un ziar local, adică AICI, iar printre cele cateva ilustrații ce însoțesc textul, se află și lucrarea mea.

Printre fotografiile găsite pe paginile de Facebook, întâlnesc și situații în care oamenii se fotografiaza cu pictura mea. Asta mă bucură!













Se pare că ”Noaptea muzeelor” chiar a fost o noapte specială, pentru Luna participa și ea.



Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page